Remington REM-HC5150 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington REM-HC5150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Scheerbeer 20-10-2016

Uitstekende prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Remington REM-HC5150

Gebruik de tondeuse nu meer dan een jaar om mijn baard te trimmen en ben er erg tevreden mee. Uitstekende kwaliteit voor deze prijs.

Pasgeleden brak een opzetkam af en nam ik contact op met Remington om er achter te komen waar ik een vervanging kon kopen. Ik kreeg gelijk een reactie en na het uitwisselen van wat gegevens stuurt Remington mij kosteloos een vervangende opzetkam toe. Topservice!

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • mogelijkheid om snoerloos te gebruiken

Minpunten

• kwaliteit opzetkam kan beter

sandhaas 30-03-2012
Geschreven voor: Remington REM-HC5150

Nu ongeveer een half jaar in bezit. Kan niet echt zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben.
Na een half jaar gebruik, scheert de tondeuse niet geweldig meer. E blijven vaak haartjes staan, waarna ik er nogmaals over heen moet. Zelf heb ik het idee dat de messen al behoorlijk versleten zijn. Ik trim er mijn baard ook mee.
Ik onderhoud het apparaat naar behoren. Geregeld olie op het mes, haartjes verwijderen met een borsteltje, en eventueel de stofzuiger er op. Dus daar kan het niet aan liggen.
Ook qua mogelijkheden houdt het naar mijn mening niet over. De kortste stand had van mij wel iets korter gemogen. 3 mm is mij zelfs nog iets te lang, maar helemaal zonder kam is me dan weer te kort.
Ook de degelijkheid van de opzet kammen vind ik niet van de allerbeste kwaliteit.
Kortom, geen tondeuse van remington weer voor mij.

De Scheermeneer1978 22-01-2012
Geschreven voor: Remington REM-HC5150

De eenvoudigste tondeuse van Remington. Het stelt allemaal niet zo gek veel voor. 2 bijgeleverde opzetkammen met ieder 6 lengtes. Gewoon gemiddelde kwaliteit. Hij doet gewoon wat ie moet doen: scheren.
Ben er aardig tevreden mee.

Ndw 27-10-2011
Geschreven voor: Remington REM-HC5150

Tijdje geleden deze tondeuse gekocht om het kapsel van mijn vriend bij te werken. Er zitten een lang en kort kamvormig opzetstuk bij, maar de oplader is na 7/8 keer gebruiken stuk gegaan. Ook vind ik de keuzemogelijkheden wat de lengte van het haar betreft beperkt.
Het resultaat is best aardig maar met de korte kam erop krijg je 'strepen' in het haar; weet niet of dit normaal is maar vind het vervelend, zeker omdat de accu het niet zo lang volhoudt. Ik ga een andere bestellen.

Venray40 22-09-2011
Geschreven voor: Remington REM-HC5150

Fijn toestel,echter de accessoires die er bij zitten zijn van een belabberde kwaliteit. De opzet kam ging bij mij al snel stuk, navraag bij Remington leerde mij dat zij niet erg klantvriendelijk omgaan met klachten. Ik moest maar een nieuwe set opzet kammen bestellen bij hun, deze kosten 11,89 euro en 7 euro bezorgkosten. Dit maakt dat de accessoires net zo duur zijn dan het complete apparaat, Remington doet daar niets mee. Accessoires vallen buiten de garantie, echter zonder de opzet kammen is het apparaat zo goed als onbruikbaar omdat je dan niet meer kunt trimmen. Dit was voor Remington geen reden om een nieuwe set te sturen, ik moest ze maar kopen. Belachelijke service daar bij dat bedrijf.

Kurt Brown 03-06-2012

Ik ben het met je eens Remmington heeft een waardeloze service.
Mij opzetstuk ging al snel stuk en was niet meer te leveren terwijl het product nog wel in de handel was.
Een dikke domper.

Roobje 16-07-2011
Geschreven voor: Remington REM-HC5150

Geweldige tondeuse. Wordt geleverd met 2 verschillende opzetkammen: een voor de kortere lengtes en een voor de langere lengtes. Op de kammen staan diverse lengtes in mm aangegeven, die eenvoudig verstelbaar zijn. Erg duidelijk aangegeven welke lengte het apparaat staat ingesteld. Fijn dat het apparaat tot 42 mm lang is in te stellen. Hierdoor kun je wel zelf je haar 'knippen', terwijl het net lijkt alsof je naar de kapper geweest bent. Het was mijn eerste keer om het zelf te proberen en het resultaat is echt geweldig.

Heel erg mooi aan deze tondeuse is de grote kracht van de motor. Zelfs een paar seconden voordat de batterij leeg raakt, merk je niet dat de kracht afneemt. En als de batterij leeg is, kun je gewoon de stekker in het stopcontact doen en op de netvoeding verder gaan. Tondeuse wordt geleverd met duidelijke NL-talige handleiding, waar ook enkele hanidge gebruikstips in staan. Echte aanrader!